Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry prowadzone w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.

  1. Dokumentacja w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych w skład której wchodzą w szczególności:
    • Rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych,
    • Dziennik ewidencyjny dokumentów własnych,
    • Dziennik ewidencyjny korespondencji wchodzącej,
    • Dziennik ewidencyjny korespondencji wychodzącej,
    • Dziennik ewidencyjny aktów normatywnych KGSG,
    • Dziennik ewidencyjnydokumentów - kopie,
    • Rejestr dzienników ewidencji i teczek,
    • Rejestr wydanych przedmiotów,
    • Skorowidz rejestrów kart RWD kancelarii tajnej,
    • Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
    • Rejestr wydanych upoważnień do wykonywania czynności kancelaryjnych,
    • Książka ewidencji wydawnictw.
  2. Dokumentacja w sprawie zasad funkcjonowania kancelarii, obiegu informacji jawnych w Straży Granicznej w skład której wchodzą w szczególności:
    • Książka przesyłek w formie zaproszeń, podziękowań, faktur, rachunków wpływających do OSS SG,
    • Rejestr aktów normatywnych KGSG,
    • Książka doręczeń przesyłek,
    • Rejestr upoważnień kierowników komórek organizacyjnych,
    • Rejestr aktów normatywnych komendanta OSS SG decyzje i rozkazy,
    • Rejestr rozkazów dziennych komendanta OSS SG,
    • Rejestr teczek dokumentów jawnych dzienników i książek ewidencyjnych,
    • Skorowidz rejestrów wydanych dokumentów (RWD), 
    • Dziennik ewidencji informatycznych nośników danych,
    • Książka ewidencji pieczęci i stempli, pieczęci numerycznych wykonawców (referentki) oraz ich odciski,
    • Rejestr wydanych upoważnień do nadawania, przewozu i odbioru niejawnych przesyłek służbowych,
    • Rejestr upoważnień Komendanta OSS SG,
    • Rejestr aktów normatywnych Komendanta OSS SG. Wytyczne i Instrukcje,
    • Rejestr pełnomocnictw Komendanta OSS SG,
    • Rejestr porozumień Komendanta OSS SG,
    • Rejestr aktów normatywnych Komendanta OSS SG Postanowienia i orzeczenia dyscyplinarne,
    • Rejestr decyzji Komendanta OSS SG wydanych na podstawie kodeksu postepowania administracyjnego,
    • Ewidencja wniosków związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
    • Ewidencja oświadczeń majątkowych,  
    • Elektroniczny rejestr przesyłek wpływających,
    • Elektroniczny rejestr korespondencji wychodzącej.
  3. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej im. gen. bryg. Wilhelma orlika-Ruckemanna.
  4. Rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imieniu administratora.
  5. Rejestr udostępnień danych osobowych.
  6. Wykaz naruszeń ochrony danych osobowych.
  7. Wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży granicznej im. gen. bryg. Wilhelma Orlika-Ruckemanna, których Administratorem jest Komendant Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu oraz zbiorów danych osobowych jemu powierzonych.
  8. Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w OSS SG.
  9. Rejestr upoważnień do przeprowadzania kontroli zarządzanej przez Pełnomocnika Komendanta ds. OIN w OSS SG.
  10. Książka ewidencji sprzętu trwałego.
  11. Książka ewidencji sprzętu wydanego do użytku.
  12. Postępowania sprawdzające w skład których wchodzą w szczególności:
    • Teczki akt postępowań sprawdzających,
    • Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa,
    • Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę, albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
    • Rejestr upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”,
    • Rejestr teczek oświadczeń majątkowych,
    • Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    • Rejestr zapytań,
    • Rejestr decyzji o cofnięciu poświadczeń bezpieczeństwa,
    • Rejestr postanowień o zawieszeniu / podjęciu postępowań sprawdzających,
    • Rejestr decyzji w sprawie umorzenia postępowań sprawdzających,
    • Rejestr teczek akt postępowań sprawdzających.
  13. Dokumentacja prowadzona przez Służbę Zdrowia, w skład którego wchodzą w szczególności:
    • Rejestr innych świadczeń psychologicznych,
    • Rejestr osób opiniowanych psychologicznie  - alfabetyczny skorowidz,
    • Rejestr osób opiniowanych,
    • Rejestr badań kandydatów do służby,
    • Rejestr wydanych zaświadczeń lekarskich dla kierowców,
    • Rejestr wydanych zaświadczeń dla funkcjonariuszy OSS SG,
    • Rejestr wydanych zaświadczeń dla pracowników cywilnych OSS SG,
    • Skorowidz kart materiałowych,
    • Karty materiałowo – wartościowe,
    • Rejestr  dowodów materiałowych,
    • Rejestr metryk przedmiotów,
    • Rejestr wydatków budżetowych,
    • Rejestr zawartych umów i zamówień,
    • Ewidencja osób objętych refundacją zakupu okularów,
    • Rejestr otrzymanych faktur, dowody księgowe własne i obce,
    • Książka wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych - Iniekcje,
    • Książka wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych.
  14. Rejestr skarg i wniosków OSS SG.
  15. Książka kontroli OSS SG.
  16. Rejestr przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
  17. Rejestr petycji.
  18. Dokumentacja prowadzona przez Wydział Kadr, w skład którego wchodzą w szczególności:
  • Rejestr akt osobowych funkcjonariuszy OSS SG
  •  Rejestr akt osobowych pracowników OSS SG
  • Ewidencja cząstkowa wydanych skierowań na badania lekarskie - funkcjonariusze
  •  Ewidencja osób przeszkolonych w OSS SG w Lubaniu – w zakresie Wydziału Kadr – instruktarze stanowiskowe
  • Ewidencja osób przeszkolonych z zakresu danych osobowych – w zakresie Wydziału Kadr
  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Wydziale Kadr
  • Ewidencja wydanych kart obiegowych
  • Ft-Kadry7
  • Rejestr poleceń Komendanta OSS SG.
  • Rejestr upoważnień Wydziału Kadr.
  • Rejestr rozkazów o wyróżnieniu.
  • Tabela ruchu stanu osobowego funkcjonariuszy.
  • Rejestr wydanych zaświadczeń – funkcjonariusze OSS SG w Lubaniu
  • Rejestr wydanych zaświadczeń – pracownicy OSS SG w Lubaniu
  • Dziennik ewidencji próśb o zaopiniowanie podań dotyczących wydania pozwolenia na broń prywatną funkcjonariuszom OSS SG w Lubaniu
  • Ewidencja wyjść w godzinach służbowych funkcjonariuszy i pracowników.
  • Rejestr próśb o przyjęcie do służby
  • Rejestr próśb o przyjęcie do pracy
  • Wykaz złożonych próśb dotyczących stażu lub praktyki zawodowej
  • Kartoteki zasiłkowe dot. pobytu na zwolnieniach lekarskich
  • Karty ewidencyjne
  • Książka depozytu dokumentów służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej
  • Książka ewidencji znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy Straży Granicznej
  • Książka ewidencyjna legitymacji służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej
  • Książka ewidencji przyjętych legitymacji służbowych.
  • Książka obsady etatowej jednostki zmilitaryzowanej- OSS SG
  • Książka wydanych skierowań na badania lekarskie
  • Listy obecności funkcjonariuszy-raporty SWK
  • Listy obecności pracowników
  • Listy osób biorących udział w szkoleniach
  • Obsada etatowa funkcjonariuszy OSS SG
  • Obsada stanowisk pracowników
  • Rejestr czynności wyjaśniających
  • Rejestr osób przeszkolonych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy- Instruktaż stanowiskowy
  • Rejestr postępowań dyscyplinarnych
  • Rejestr zaświadczeń i oświadczeń dotyczących nieobecności funkcjonariuszy SG
  • Rejestr zwolnień lekarskich pracowników cywilnych
  • Roczna i miesięczna ewidencja czasu pracy
  • Roczne karty ewidencji obecności funkcjonariuszy w służbie
  • Rejestr rozkazów personalnych
  • Rejestr decyzji ws. przyznania dodatku motywacyjnego
  • Rejestr rozkazów o przyznaniu nagrody uznaniowej Komendanta OSS SG w Lubaniu
  • Wykaz osób systemu alarmowania  (powiadamiania) w OSS SG w Lubaniu
  • Wykaz rozmów dyscyplinujących funkcjonariuszy OSS SG w Lubaniu
  • Wykaz ukaranych funkcjonariuszy OSS SG w Lubaniu
  • Wykaz złożonych próśb dotyczących stażu lub praktyki zawodowej
  • Zbiorowa lista imienna osób przeznaczonych do służby w jednostce przewidzianej do militaryzacji- OSS SG
  • Dziennik ewidencji próśb o zaopiniowanie podań dot. wydania pozwolenia na broń palną.
  1. Ewidencja szkolenia wstępnego z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy- Instruktaż stanowiskowy (Kierownictwo, zespół stanowisk samodzielnych).
  2. Rejestr wypadków przy pracy - pracownicy cywilni.
  3. Rejestr wypadków przy pracy - funkcjonariusze.
  4. Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby.
  5. Rejestr prac narażających pracowników na działanie substancji, preparatów lub czynników o działaniu rakotwórczym lub mutagennym oraz wykaz narażonych pracowników.
  • Ewidencja pożarów.
  • Rejestr praktycznych ćwiczeń sprawdzających organizacje i warunki ewakuacji.
  • Etatyzacja podręcznego sprzętu gaśniczego.
  • Wykaz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych.
  1. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych funkcjonariuszy i pracowników.
  2. Rejestr udzielonych pożyczek mieszkaniowych z FŚS OSS SG.
  3. Rejestr udzielonych zaliczek i rozliczeń zagranicznych podróży służbowych.
  4. Rejestr udzielonych zaliczek i rozliczeń krajowych podróży służbowych.
  5. Rejestr niepodjętych należności.
  6. Książka zdeponowanych przedmiotów.
  7. Dowody dot. przekazywania środków płatniczych i innych wartości.
  8. Dowody księgowe własne i obce rejestr otrzymanych rachunków.
  9. Rejestr zamówień publicznych.
  10. Rejestr wpływających ofert.
  11. Rejestr umów Sekcja Zamówień Publicznych.
  12. Rejestr zawartych umów OSS SG.
  13. Rejestr przeprowadzonych przez Sekcję Zamówień Publicznych rozpoznań rynku w celu udzielenia zamówienia zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  14. Dowody księgowe własne i obce – Rejestr należności.
  15. Dowody księgowe własne i obce – Rejestr odsetek, rejestr wystawionych wezwań do zapłaty.
  16. Rejestr wewnętrznych dowodów księgowych. Noty księgowe.
  17. Zbiór kartotek zasiłkowych dot. pobytu na zwolnieniach lekarskich.
  18. Program komputerowy – PŁATNIK.
  19. Program komputerowy – FT ZUS.
  20. Program komputerowy – FT PŁACE.
  21. Rejestr – Przejazd funkcjonariuszy OSS SG na koszt MSWiA.
  22. Rejestr – Dopłata do wypoczynku dla funkcjonariuszy OSS SG.
  23. Rejestr szkód. Roszczenia SG za wyrządzone szkody przez osoby fizyczne i prawne.
  24. Rejestr wewnętrzny dowodów księgowych. Polecenia księgowania – przelewy.
  25. Rejestr wewnętrzny dowodów księgowych. Polecenie księgowania.
  26. Program komputerowy FT-PKZP7,
  27. Program komputerowy –FT - FK System finansowo-księgowy.
  28. Program komputerowy – FT Środki trwałe.
  29. Książka ewidencji wydanych zaświadczeń po ukończeniu szkolenia.
  30. Księga inwentarzowa księgozbioru.
  31. Książka ewidencji wydawnictw dokumentacji technicznej - Mapy.
  32. Książka ewidencji wydawnictw dokumentacji technicznej - Paszporty.
  33. Księga inwentarzowa księgozbioru OSS SG - Broszury.
  34. Księga inwentarzowa księgozbioru OSS SG – Płyty CD, Kasety HVS.
  35. Ewidencja zbiorów bibliotecznych - ewidencja  pomocnicza księgozbioru biblioteki – Mapy OSS SG.
  36. Rejestr wpływów Biblioteki OSS SG.
  37. Ewidencja zbiorów bibliotecznych. Ewidencja pomocnicza księgozbioru biblioteki OSS SG.
  38. Dziennik biblioteki OSS SG.
  39. Rejestr czytelników korzystających z czytelni.
  40. Skorowidz rejestrów wydanych dokumentów.
  41. Wykaz dopłat do wypoczynku pracowników cywilnych OSS SG w Lubaniu.
  42. Rejestr świadczeń socjalnych z funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników cywilnych  OSS SG w Lubaniu.
  43. Rejestr kart materiałowych.
  44. Karta materiałowa ilościowo - wartościowa.
  45. Rejestr dowodów obrotów materiałowych.
  46. Książka ewidencji sprzętu.
  47. Rejestr umów.
  48. Rejestr postępowań.
  49. Rejestr ofert.
  50. Rejestr paszportów kabli, kanalizacji kablowej, rozdzielnicy, szafki.
  51. Książka ewidencji sieci kablowej.
  52. Rejestr zleceń pracy.
  53. Rejestr książeczek narzędziowych.
  54. Książka ewidencji systemów i programów.
  55. Rejestr metryk programów komputerowych.
  56. Dokumentacja prowadzona przez WTiZ, w skład którego wchodzą w szczególności:

      W ramach Sekcji Infrastruktury:

  • Dowody księgowe własne i obce - Książka budżetowa,
  • Dowody księgowe własne i obce - Rejestr otrzymanych faktur,
  • Rejestr zawartych umów, zamówień, dostaw,
  • Rejestr szkód,
  • Ewidencja pomocnicza pieczęci i stempli,
  • Szkolenie wstępne i instruktaż stanowiskowy - Rejestr osób przeszkolonych z WTiZ OSS SG,
  • Rejestr zamówień,
  • Rejestr protokołów,
  • Książka ewidencji opału,
  • Rejestr kart materiałowych,
  • Rejestr rzeczowych składników majątku,
  • Rejestr kart sprzętu, urządzeń i narzędzi,
  • Rejestr środków trwałych,
  • Rejestr obrotów dowodów materiałowych,
  • Rejestr rzeczowych składników majątku obrotowego oraz pozostałych środków trwałych,
  • Zintegrowany system informatyczny FORTECH - Ft-GM/GM7/Gospodarka Materiałowa/, Ft-EW7/Ewidencja Wyposażenia/ i  Ft-ST/ST7/Środki Trwałe/.
  • Dziennik wydatków i limitów budżetowych,
  • Dziennik ewidencji wydanych decyzji w sprawie świadczeń mieszkaniowych,
  • Rejestr oświadczeń mieszkaniowych dotyczących równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego   lokalu mieszkalnego,
  • Rejestr teczek lokali mieszkalnych,
  • Rejestr lokali mieszkalnych,
  • Rejestr wniosków o przydział lokalu mieszkalnego,
  • Ewidencja osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach,
  • Ewidencja wyposażenia pokoi,
  • Książka sprzętu kulturalno-oświatowego,
  • Książka ewidencji sprzętu przedmiotów mundurowych,
  • Książka ewidencji sprzętu żywnościowego,
  • System informatyczny „Usterka”,
  • Ewidencja pomocnicza wydanych książek pracy konserwatora i protokołów wytwórczości,
  • Książka prac spawalniczych (niebezpiecznych pożarowo),
  • Książki ewidencji sprzętu w użytkowaniu,
  • Książka ewidencji materiałów jednorazowego użytku,
  • Album ewidencji nieruchomości OSS SG,

      W ramach Sekcji Technicznej:

  • Książka ewidencji materiałów zużytych do oprawiania /laminowania/ powielania,
  • Książka ewidencji materiałów jednorazowego użytku,
  • Książka ewidencji części zamiennych kbkAKMS,
  • Książka ewidencji napraw sprzętu uzbrojenia,
  • Książka ewidencji części zamiennych Cz-75, P-83, P-64, Glock,
  • Książka ewidencji narzędzi,
  • Książka ewidencji części zamiennych PK/PKM,
  • Książka ewidencji części zamiennych P-99, PM-98,
  • Książka konserwacji sprzętu,
  • Książka ewidencji sprzętu, materiałów, paliwa,
  • Książka ewidencji materiałów: oleje, smary, płyny specjalne,
  • Książka ewidencji produktów naftowych i sprzętu MPS,
  • Książka ewidencji sprzętu kwaterunkowego w magazynie i stacji paliw,
  • Książka ewidencji sprzętu MPS w użytkowaniu,
  • Książka ewidencji wyposażenia magazynu,
  • Książka ewidencji mienia depozytowego,
  • Książka dowodów materiałowych magazynu samochodowego,
  • Książka ewidencji MPS, produkty naftowe i zbiorniki, pomiary w zbiornikach,
  • Dziennik dowodów materiałowych magazynu samochodowego,
  • Książka główna ewidencji MPS,
  • Książka ewidencji paliwa na sprzęcie technicznym w użytkowaniu w KG - analityka,
  • Książka ewidencji paliwa w sprzęcie technicznym,
  • Realizacja zakupów MPS,
  • Rejestr protokołów MPS,
  • Rejestr dowodów, obrotów materiałowych,
  • Książka ewidencji sprzętu MPS,
  • Książka ewidencji sprzętu - samochody patrolowo-szosowe,
  • Książka ewidencji sprzętu - samochody ciężarowo-osobowe,
  • Książka ewidencji sprzętu - samochody patrolowo-terenowe,
  • Książka ewidencji sprzętu - motocykle, skutery śnieżne, pojazdy typu ATV,
  • Książka ewidencji sprzętu - urządzenia i narzędzia,
  • Rejestr wykonywanych obsług i napraw technicznych pojazdów,
  • Książka ewidencji sprzętu znajdującego się na wyposażeniu PSO,
  • Książka konserwacji sprzętu,
  • Książka ewidencji sprzętu oddanego do naprawy,
  • Książka ewidencji sprzętu - materiałów w jednostce użytkującej,
  • Rejestr wydanych książek kontroli pracy pojazdu,
  • Sumariusz efektywności zużycia MPS - samochody, motocykle, skutery, ATV, przyczepy, agregaty, maszyny robocze,
  • Książka magazynowa - sprzęt sportowy,
  • Rejestr kart materiałowych,
  • Książka magazynowa - sprzęt kulturalno-oświatowy,
  • Rejestr postępowań wyjaśniających w sprawie szkód,
  • Rejestr zleconych usług,
  • Książka ewidencji wypadków drogowych,
  • Książka Dyspozytora,
  • System informatyczny „Wyjazdy SG”
  • Rejestr wydanych zaświadczeń do kierowania pojazdami,
  • Książka ewidencji indywidualnej pojazdów mechanicznych OSS SG w Lubaniu,
  • Książka ewidencji numerów wewnętrznych pojazdów mechanicznych OSS SG w Lubaniu,
  • Książka ewidencji numerów rejestracyjnych pojazdów mechanicznych OSS SG w Lubaniu,

       W ramach Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej:

  • Dowody księgowe własne i obce - Rejestr otrzymanych faktur,
  • Rejestr sprzedaży – ewidencja i dokumentacja dotycząca VAT,
  • Rejestr – dokumentacja rozchodowo – przychodowa,
  • Rejestr faktur,
  • Rejestr kart mundurowych funkcjonariuszy SG w służbie stałej i przygotowawczej,
  • Rejestr kart wyposażenia osobistego pracowników cywilnych,
  • Rejestr dowodów materiałowych,
  • Rejestr zawartych umów, zamówień (dostaw),
  • Książka ewidencji środków trwałych,
  • Książka ewidencji pozostałych środków trwałych,
  • Książka ewidencji materiałów,
  • Książka ewidencji wyposażenia magazynu,
  • Ewidencja sprzętu stanowiącego wyposażenie magazynu,
  • Książka magazynowa według kategorii,
  • Książka przedmiotów wydanych z pododdziałów i przekazanych do prania  i naprawy,
  • Ewidencja sprzętu stanowiącego wyposażenie magazynu mundurowego,
  • Dziennik pracy punktu żywienia,
  • Książka kontroli sanitarnej punktu żywienia,
  • Książka ewidencji sprzętu stołówkowo – kuchennego,
  • Książka ewidencji materiałów i pozostałych środków trwałych,
  • Książka kosztów zaopatrzenia żywnościowego,
  • Książka ewidencji stanów żywionych,
  • Książka wydatków budżetowych,
  • Dziennik kosztów żywienia,
  • Ewidencja psów służbowych.

Metryczka

Data publikacji 27.09.2011
Data modyfikacji 07.12.2021
Podmiot udostępniający informację:
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Adam Gradecki
Osoba udostępniająca informację:
Adam Gradecki Wydział Ochrony Informacji Niejawnych
Osoba modyfikująca informację:
Adam Gradecki
do góry