Ewidencje i rejestry prowadzone w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Dokumentacja w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych w skład której wchodzą w szczególności:
- Rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych,
- Dziennik ewidencyjny dokumentów własnych,
- Dziennik ewidencyjny korespondencji wchodzącej,
- Dziennik ewidencyjny korespondencji wychodzącej,
- Dziennik ewidencyjny aktów normatywnych KGSG,
- Dziennik ewidencyjnydokumentów - kopie,
- Rejestr dzienników ewidencji i teczek,
- Rejestr wydanych przedmiotów,
- Skorowidz rejestrów kart RWD kancelarii tajnej,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
- Rejestr wydanych upoważnień do wykonywania czynności kancelaryjnych,
- Książka ewidencji wydawnictw.
- Dokumentacja w sprawie zasad funkcjonowania kancelarii, obiegu informacji jawnych w Straży Granicznej w skład której wchodzą w szczególności:
- Książka przesyłek w formie zaproszeń, podziękowań, faktur, rachunków wpływających do OSS SG,
- Rejestr aktów normatywnych KGSG,
- Książka doręczeń przesyłek,
- Rejestr upoważnień kierowników komórek organizacyjnych,
- Rejestr aktów normatywnych komendanta OSS SG decyzje i rozkazy,
- Rejestr rozkazów dziennych komendanta OSS SG,
- Rejestr teczek dokumentów jawnych dzienników i książek ewidencyjnych,
- Skorowidz rejestrów wydanych dokumentów (RWD),
- Dziennik ewidencji informatycznych nośników danych,
- Książka ewidencji pieczęci i stempli, pieczęci numerycznych wykonawców (referentki) oraz ich odciski,
- Rejestr wydanych upoważnień do nadawania, przewozu i odbioru niejawnych przesyłek służbowych,
- Rejestr upoważnień Komendanta OSS SG,
- Rejestr aktów normatywnych Komendanta OSS SG. Wytyczne i Instrukcje,
- Rejestr pełnomocnictw Komendanta OSS SG,
- Rejestr porozumień Komendanta OSS SG,
- Rejestr aktów normatywnych Komendanta OSS SG Postanowienia i orzeczenia dyscyplinarne,
- Rejestr decyzji Komendanta OSS SG wydanych na podstawie kodeksu postepowania administracyjnego,
- Ewidencja wniosków związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
- Ewidencja oświadczeń majątkowych,
- Elektroniczny rejestr przesyłek wpływających,
- Elektroniczny rejestr korespondencji wychodzącej.
- Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej im. gen. bryg. Wilhelma orlika-Ruckemanna.
- Rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imieniu administratora.
- Rejestr udostępnień danych osobowych.
- Wykaz naruszeń ochrony danych osobowych.
- Wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży granicznej im. gen. bryg. Wilhelma Orlika-Ruckemanna, których Administratorem jest Komendant Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu oraz zbiorów danych osobowych jemu powierzonych.
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w OSS SG.
- Rejestr upoważnień do przeprowadzania kontroli zarządzanej przez Pełnomocnika Komendanta ds. OIN w OSS SG.
- Książka ewidencji sprzętu trwałego.
- Książka ewidencji sprzętu wydanego do użytku.
- Postępowania sprawdzające w skład których wchodzą w szczególności:
- Teczki akt postępowań sprawdzających,
- Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa,
- Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę, albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych w Ośrodku Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
- Rejestr upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”,
- Rejestr teczek oświadczeń majątkowych,
- Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- Rejestr zapytań,
- Rejestr decyzji o cofnięciu poświadczeń bezpieczeństwa,
- Rejestr postanowień o zawieszeniu / podjęciu postępowań sprawdzających,
- Rejestr decyzji w sprawie umorzenia postępowań sprawdzających,
- Rejestr teczek akt postępowań sprawdzających.
- Dokumentacja prowadzona przez Służbę Zdrowia, w skład którego wchodzą w szczególności:
- Rejestr innych świadczeń psychologicznych,
- Rejestr osób opiniowanych psychologicznie - alfabetyczny skorowidz,
- Rejestr osób opiniowanych,
- Rejestr badań kandydatów do służby,
- Rejestr wydanych zaświadczeń lekarskich dla kierowców,
- Rejestr wydanych zaświadczeń dla funkcjonariuszy OSS SG,
- Rejestr wydanych zaświadczeń dla pracowników cywilnych OSS SG,
- Skorowidz kart materiałowych,
- Karty materiałowo – wartościowe,
- Rejestr dowodów materiałowych,
- Rejestr metryk przedmiotów,
- Rejestr wydatków budżetowych,
- Rejestr zawartych umów i zamówień,
- Ewidencja osób objętych refundacją zakupu okularów,
- Rejestr otrzymanych faktur, dowody księgowe własne i obce,
- Książka wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych - Iniekcje,
- Książka wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych.
- Rejestr skarg i wniosków OSS SG.
- Książka kontroli OSS SG.
- Rejestr przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
- Rejestr petycji.
- Dokumentacja prowadzona przez Wydział Kadr, w skład którego wchodzą w szczególności:
- Rejestr akt osobowych funkcjonariuszy OSS SG
- Rejestr akt osobowych pracowników OSS SG
- Ewidencja cząstkowa wydanych skierowań na badania lekarskie - funkcjonariusze
- Ewidencja osób przeszkolonych w OSS SG w Lubaniu – w zakresie Wydziału Kadr – instruktarze stanowiskowe
- Ewidencja osób przeszkolonych z zakresu danych osobowych – w zakresie Wydziału Kadr
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Wydziale Kadr
- Ewidencja wydanych kart obiegowych
- Ft-Kadry7
- Rejestr poleceń Komendanta OSS SG.
- Rejestr upoważnień Wydziału Kadr.
- Rejestr rozkazów o wyróżnieniu.
- Tabela ruchu stanu osobowego funkcjonariuszy.
- Rejestr wydanych zaświadczeń – funkcjonariusze OSS SG w Lubaniu
- Rejestr wydanych zaświadczeń – pracownicy OSS SG w Lubaniu
- Dziennik ewidencji próśb o zaopiniowanie podań dotyczących wydania pozwolenia na broń prywatną funkcjonariuszom OSS SG w Lubaniu
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych funkcjonariuszy i pracowników.
- Rejestr próśb o przyjęcie do służby
- Rejestr próśb o przyjęcie do pracy
- Wykaz złożonych próśb dotyczących stażu lub praktyki zawodowej
- Kartoteki zasiłkowe dot. pobytu na zwolnieniach lekarskich
- Karty ewidencyjne
- Książka depozytu dokumentów służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej
- Książka ewidencji znaków identyfikacyjnych funkcjonariuszy Straży Granicznej
- Książka ewidencyjna legitymacji służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej
- Książka ewidencji przyjętych legitymacji służbowych.
- Książka obsady etatowej jednostki zmilitaryzowanej- OSS SG
- Książka wydanych skierowań na badania lekarskie
- Listy obecności funkcjonariuszy-raporty SWK
- Listy obecności pracowników
- Listy osób biorących udział w szkoleniach
- Obsada etatowa funkcjonariuszy OSS SG
- Obsada stanowisk pracowników
- Rejestr czynności wyjaśniających
- Rejestr osób przeszkolonych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy- Instruktaż stanowiskowy
- Rejestr postępowań dyscyplinarnych
- Rejestr zaświadczeń i oświadczeń dotyczących nieobecności funkcjonariuszy SG
- Rejestr zwolnień lekarskich pracowników cywilnych
- Roczna i miesięczna ewidencja czasu pracy
- Roczne karty ewidencji obecności funkcjonariuszy w służbie
- Rejestr rozkazów personalnych
- Rejestr decyzji ws. przyznania dodatku motywacyjnego
- Rejestr rozkazów o przyznaniu nagrody uznaniowej Komendanta OSS SG w Lubaniu
- Wykaz osób systemu alarmowania (powiadamiania) w OSS SG w Lubaniu
- Wykaz rozmów dyscyplinujących funkcjonariuszy OSS SG w Lubaniu
- Wykaz ukaranych funkcjonariuszy OSS SG w Lubaniu
- Wykaz złożonych próśb dotyczących stażu lub praktyki zawodowej
- Zbiorowa lista imienna osób przeznaczonych do służby w jednostce przewidzianej do militaryzacji- OSS SG
- Dziennik ewidencji próśb o zaopiniowanie podań dot. wydania pozwolenia na broń palną.
- Ewidencja szkolenia wstępnego z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy- Instruktaż stanowiskowy (Kierownictwo, zespół stanowisk samodzielnych).
- Rejestr wypadków przy pracy - pracownicy cywilni.
- Rejestr wypadków przy pracy - funkcjonariusze.
- Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby.
- Rejestr prac narażających pracowników na działanie substancji, preparatów lub czynników o działaniu rakotwórczym lub mutagennym oraz wykaz narażonych pracowników.
- Ewidencja pożarów.
- Rejestr praktycznych ćwiczeń sprawdzających organizacje i warunki ewakuacji.
- Etatyzacja podręcznego sprzętu gaśniczego.
- Wykaz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych funkcjonariuszy i pracowników.
- Rejestr udzielonych pożyczek mieszkaniowych z FŚS OSS SG.
- Rejestr udzielonych zaliczek i rozliczeń zagranicznych podróży służbowych.
- Rejestr udzielonych zaliczek i rozliczeń krajowych podróży służbowych.
- Rejestr niepodjętych należności.
- Książka zdeponowanych przedmiotów.
- Dowody dot. przekazywania środków płatniczych i innych wartości.
- Dowody księgowe własne i obce rejestr otrzymanych rachunków.
- Rejestr zamówień publicznych.
- Rejestr wpływających ofert.
- Rejestr umów Sekcja Zamówień Publicznych.
- Rejestr zawartych umów OSS SG.
- Rejestr przeprowadzonych przez Sekcję Zamówień Publicznych rozpoznań rynku w celu udzielenia zamówienia zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Dowody księgowe własne i obce – Rejestr należności.
- Dowody księgowe własne i obce – Rejestr odsetek, rejestr wystawionych wezwań do zapłaty.
- Rejestr wewnętrznych dowodów księgowych. Noty księgowe.
- Zbiór kartotek zasiłkowych dot. pobytu na zwolnieniach lekarskich.
- Program komputerowy – PŁATNIK.
- Program komputerowy – FT ZUS.
- Program komputerowy – FT PŁACE.
- Rejestr – Przejazd funkcjonariuszy OSS SG na koszt MSWiA.
- Rejestr – Dopłata do wypoczynku dla funkcjonariuszy OSS SG.
- Rejestr szkód. Roszczenia SG za wyrządzone szkody przez osoby fizyczne i prawne.
- Rejestr wewnętrzny dowodów księgowych. Polecenia księgowania – przelewy.
- Rejestr wewnętrzny dowodów księgowych. Polecenie księgowania.
- Program komputerowy FT-PKZP7,
- Program komputerowy –FT - FK System finansowo-księgowy.
- Program komputerowy – FT Środki trwałe.
- Książka ewidencji wydanych zaświadczeń po ukończeniu szkolenia.
- Księga inwentarzowa księgozbioru.
- Książka ewidencji wydawnictw dokumentacji technicznej - Mapy.
- Książka ewidencji wydawnictw dokumentacji technicznej - Paszporty.
- Księga inwentarzowa księgozbioru OSS SG - Broszury.
- Księga inwentarzowa księgozbioru OSS SG – Płyty CD, Kasety HVS.
- Ewidencja zbiorów bibliotecznych - ewidencja pomocnicza księgozbioru biblioteki – Mapy OSS SG.
- Rejestr wpływów Biblioteki OSS SG.
- Ewidencja zbiorów bibliotecznych. Ewidencja pomocnicza księgozbioru biblioteki OSS SG.
- Dziennik biblioteki OSS SG.
- Rejestr czytelników korzystających z czytelni.
- Skorowidz rejestrów wydanych dokumentów.
- Wykaz dopłat do wypoczynku pracowników cywilnych OSS SG w Lubaniu.
- Rejestr świadczeń socjalnych z funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników cywilnych OSS SG w Lubaniu.
- Rejestr kart materiałowych.
- Karta materiałowa ilościowo - wartościowa.
- Rejestr dowodów obrotów materiałowych.
- Książka ewidencji sprzętu.
- Rejestr umów.
- Rejestr postępowań.
- Rejestr ofert.
- Rejestr paszportów kabli, kanalizacji kablowej, rozdzielnicy, szafki.
- Książka ewidencji sieci kablowej.
- Rejestr zleceń pracy.
- Rejestr książeczek narzędziowych.
- Książka ewidencji systemów i programów.
- Rejestr metryk programów komputerowych.
- Dokumentacja prowadzona przez WTiZ, w skład którego wchodzą w szczególności:
W ramach Sekcji Infrastruktury:
- Dowody księgowe własne i obce - Książka budżetowa,
- Dowody księgowe własne i obce - Rejestr otrzymanych faktur,
- Rejestr zawartych umów, zamówień, dostaw,
- Rejestr szkód,
- Ewidencja pomocnicza pieczęci i stempli,
- Szkolenie wstępne i instruktaż stanowiskowy - Rejestr osób przeszkolonych z WTiZ OSS SG,
- Rejestr zamówień,
- Rejestr protokołów,
- Książka ewidencji opału,
- Rejestr kart materiałowych,
- Rejestr rzeczowych składników majątku,
- Rejestr kart sprzętu, urządzeń i narzędzi,
- Rejestr środków trwałych,
- Rejestr obrotów dowodów materiałowych,
- Rejestr rzeczowych składników majątku obrotowego oraz pozostałych środków trwałych,
- Zintegrowany system informatyczny FORTECH - Ft-GM/GM7/Gospodarka Materiałowa/, Ft-EW7/Ewidencja Wyposażenia/ i Ft-ST/ST7/Środki Trwałe/.
- Dziennik wydatków i limitów budżetowych,
- Dziennik ewidencji wydanych decyzji w sprawie świadczeń mieszkaniowych,
- Rejestr oświadczeń mieszkaniowych dotyczących równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego,
- Rejestr teczek lokali mieszkalnych,
- Rejestr lokali mieszkalnych,
- Rejestr wniosków o przydział lokalu mieszkalnego,
- Ewidencja osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach,
- Ewidencja wyposażenia pokoi,
- Książka sprzętu kulturalno-oświatowego,
- Książka ewidencji sprzętu przedmiotów mundurowych,
- Książka ewidencji sprzętu żywnościowego,
- System informatyczny „Usterka”,
- Ewidencja pomocnicza wydanych książek pracy konserwatora i protokołów wytwórczości,
- Książka prac spawalniczych (niebezpiecznych pożarowo),
- Książki ewidencji sprzętu w użytkowaniu,
- Książka ewidencji materiałów jednorazowego użytku,
- Album ewidencji nieruchomości OSS SG,
W ramach Sekcji Technicznej:
- Książka ewidencji materiałów zużytych do oprawiania /laminowania/ powielania,
- Książka ewidencji materiałów jednorazowego użytku,
- Książka ewidencji części zamiennych kbkAKMS,
- Książka ewidencji napraw sprzętu uzbrojenia,
- Książka ewidencji części zamiennych Cz-75, P-83, P-64, Glock,
- Książka ewidencji narzędzi,
- Książka ewidencji części zamiennych PK/PKM,
- Książka ewidencji części zamiennych P-99, PM-98,
- Książka konserwacji sprzętu,
- Książka ewidencji sprzętu, materiałów, paliwa,
- Książka ewidencji materiałów: oleje, smary, płyny specjalne,
- Książka ewidencji produktów naftowych i sprzętu MPS,
- Książka ewidencji sprzętu kwaterunkowego w magazynie i stacji paliw,
- Książka ewidencji sprzętu MPS w użytkowaniu,
- Książka ewidencji wyposażenia magazynu,
- Książka ewidencji mienia depozytowego,
- Książka dowodów materiałowych magazynu samochodowego,
- Książka ewidencji MPS, produkty naftowe i zbiorniki, pomiary w zbiornikach,
- Dziennik dowodów materiałowych magazynu samochodowego,
- Książka główna ewidencji MPS,
- Książka ewidencji paliwa na sprzęcie technicznym w użytkowaniu w KG - analityka,
- Książka ewidencji paliwa w sprzęcie technicznym,
- Realizacja zakupów MPS,
- Rejestr protokołów MPS,
- Rejestr dowodów, obrotów materiałowych,
- Książka ewidencji sprzętu MPS,
- Książka ewidencji sprzętu - samochody patrolowo-szosowe,
- Książka ewidencji sprzętu - samochody ciężarowo-osobowe,
- Książka ewidencji sprzętu - samochody patrolowo-terenowe,
- Książka ewidencji sprzętu - motocykle, skutery śnieżne, pojazdy typu ATV,
- Książka ewidencji sprzętu - urządzenia i narzędzia,
- Rejestr wykonywanych obsług i napraw technicznych pojazdów,
- Książka ewidencji sprzętu znajdującego się na wyposażeniu PSO,
- Książka konserwacji sprzętu,
- Książka ewidencji sprzętu oddanego do naprawy,
- Książka ewidencji sprzętu - materiałów w jednostce użytkującej,
- Rejestr wydanych książek kontroli pracy pojazdu,
- Sumariusz efektywności zużycia MPS - samochody, motocykle, skutery, ATV, przyczepy, agregaty, maszyny robocze,
- Książka magazynowa - sprzęt sportowy,
- Rejestr kart materiałowych,
- Książka magazynowa - sprzęt kulturalno-oświatowy,
- Rejestr postępowań wyjaśniających w sprawie szkód,
- Rejestr zleconych usług,
- Książka ewidencji wypadków drogowych,
- Książka Dyspozytora,
- System informatyczny „Wyjazdy SG”
- Rejestr wydanych zaświadczeń do kierowania pojazdami,
- Książka ewidencji indywidualnej pojazdów mechanicznych OSS SG w Lubaniu,
- Książka ewidencji numerów wewnętrznych pojazdów mechanicznych OSS SG w Lubaniu,
- Książka ewidencji numerów rejestracyjnych pojazdów mechanicznych OSS SG w Lubaniu,
W ramach Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej:
- Dowody księgowe własne i obce - Rejestr otrzymanych faktur,
- Rejestr sprzedaży – ewidencja i dokumentacja dotycząca VAT,
- Rejestr – dokumentacja rozchodowo – przychodowa,
- Rejestr faktur,
- Rejestr kart mundurowych funkcjonariuszy SG w służbie stałej i przygotowawczej,
- Rejestr kart wyposażenia osobistego pracowników cywilnych,
- Rejestr dowodów materiałowych,
- Rejestr zawartych umów, zamówień (dostaw),
- Książka ewidencji środków trwałych,
- Książka ewidencji pozostałych środków trwałych,
- Książka ewidencji materiałów,
- Książka ewidencji wyposażenia magazynu,
- Ewidencja sprzętu stanowiącego wyposażenie magazynu,
- Książka magazynowa według kategorii,
- Książka przedmiotów wydanych z pododdziałów i przekazanych do prania i naprawy,
- Ewidencja sprzętu stanowiącego wyposażenie magazynu mundurowego,
- Dziennik pracy punktu żywienia,
- Książka kontroli sanitarnej punktu żywienia,
- Książka ewidencji sprzętu stołówkowo – kuchennego,
- Książka ewidencji materiałów i pozostałych środków trwałych,
- Książka kosztów zaopatrzenia żywnościowego,
- Książka ewidencji stanów żywionych,
- Książka wydatków budżetowych,
- Dziennik kosztów żywienia,
- Ewidencja psów służbowych.